Jollas InstituuttiValmennukset > Pankkipalveluiden Myynnin kehitysohjelma, esimiehet asiakaspalvelupisteissä

Pankkipalveluiden Myynnin kehitysohjelma, esimiehet asiakaspalvelupisteissä

Tavoitteletko myynnin kasvua? Koetko pankkipalveluiden myynnin kasvattamisen haasteelliseksi? Myynnin kehitysohjelmasta löydät työkalut onnistuneeseen myynnin johtamiseen, myyntitavoitteiden asettamiseen ja saavuttamiseen sekä myyjien sitouttamiseen aktiiviseen asiakaskohtaamiseen ja tulokselliseen myyntityöhön. Jollas Instituutti toteuttaa valmennuksen yhteistyössä Sales Energyn kanssa, jolla on vankka kokemus myynnin johtamisesta ja lähivalmentamisesta.

Kenelle

Myynnin kehitysohjelma on suunnattu esimiehille asiakaspalvelupisteissä, erityisesti palvelupäälliköille, kassavastaaville ja asiakkuuspäälliköille.

Tavoitteet ja hyödyt

  • Kirkastaa asiakaspalvelupisteen esimiehen roolia myynnin johtajana ja auttaa määrittämään tekemisille tavoitteet
  • Ottaa käyttöön S-Pankin myynnin johtamisen työkalupankki käyttöohjeineen, jotta myyjät pääsevät entistä parempiin tuloksiin myyntityössään
  • Innostaa, rohkaista, ohjata ja motivoida myyjiä entistä parempiin työsuorituksiin
  • Ymmärtää tulokseen vaikuttavat seikat ja jalkauttaa ymmärrys myyjille, jotta myös myyjät osaavat toimia tuloksellisesti, millä varmistetaan kannattavuus asetettujen tavoitteiden mukaisesti

Sisältö

  • Myynnin johtamisen haltuun ottaminen
  • Oman esimiesroolin terävöittäminen
  • Vastuun ja vallan ottaminen arjen johtamisessa; mitä vaadin myyjiltä, mitä pitää saada aikaan?
  • Myyntitavoitteen asettaminen ja tavoitteen saavuttamiseksi tarvittavien tekemisten määritteleminen
  • Parhaiden käytäntöjen jakaminen lähipäivissä ja vaikuttavuuden lisäämiseksi myös vuorovaikutteisella, virtuaalisella valmennussivustolla
  • Tieto taidoksi käytännön harjoittelua, case-harjoitteita hyödyntäen

Valmennusjaksot

Kolme lähijaksoa myynnin johtaminen -teemalla alueosuuskauppakohtaisesti vuoden 2016 aikana.

Ilmoittautuminen

Valmennukseen ilmoittaudutaan ottamalla yhteyttä Sari Tuuraan: sari.tuura@sok.fi tai puh. 010 76 82 951.


Haluatko lisätietoja?

Sari Tuura
Valmentaja, asiakkuuspäällikkö
sari.tuura@sok.fi
+358 45 275 6692

”Kyky on se mitä pystyt tekemään. Motivaatio määrää sen mitä teet. Asenne ratkaisee kuinka hyvin teet sen.”— Valmentaja Lou Holtz

Lisätietoa valmentajasta

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

  • S-Pankki Myynti kasvuun -valmennus, myyjät ja lähiesimiehet asiakaspalvelupisteissä
    Tutustu

Lisätietoa valmennuksista

Ilmoittautumisohje ja peruutusehdot

Tutustu Hertta-ilmoittautumisohjeeseen sekä hinta- ja peruutusehtoihin.

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Löydä vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Lue lisää

Toimialakohtaiset kehityspolut

Mikä on sinun seuraava askeleesi? Kurkkaa kehityspolut.

Lue lisää

Valmennuskumppanit

Jollaksen monipuoliset valmennuskumppanit palveluksessasi.

Lue lisää

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä