Jollas InstituuttiValmennukset > Myynti- ja palveluvalmennukset

Myynti- ja palveluvalmennukset

Jollas Instituutin myynti- ja palveluvalmennukset laittavat takuulla jokaisen osallistujan pohtimaan omaa rooliaan myynnin tekijänä. Valmennukset antavat myös eväitä parempaan myyntityöhön. Myynti- ja palveluvalmennuksia järjestetään sekä myyjille, esimiehille että johdolle, ja ne suunnitellaan aina yhteistyössä asiakkaan kanssa. Tulkaa laittamaan itsenne likoon! 

Kenelle

Erilaisille ja erikokoisille työyhteisöille ja ryhmille, sekä myyjille, esimiehille että johdolle. 

Tavoitteet ja hyödyt

Jollaksen kaikkien myyntivalmennusten perusfilosofia on sama: S-ryhmän oma Myynnin 4 askelta -malli. Valmennuksissa käytetään parhaaksi todettuja menetelmiä ja tarvittaessa myös S-ryhmän ulkopuolisia, kokeneita asiantuntijoita.

Tunnemme S-ryhmän liiketoimintojen arjen, käytännöt ja myynnin kompastuskivet paremmin kuin hyvin, sillä lähes jokaisella jollaslaisella on pitkä työkokemus S-ryhmän eri toimialoilta. S-ryhmä-ymmärrys yhdistettynä vahvaan teoreettiseen osaamiseen sekä myyntivalmennuskokemukseemme tekee meistä verrattoman kumppanin juurruttamaan uudenlaisen myyntikulttuurin toimipaikkojen arkeen.

Myynti- ja palvelukulttuurin muutosta ei tapahdu, ellei koko organisaatio sitoudu yhteiseen tavoitteeseen. Myyntikulttuurin juurtuminen vie aikaa tutkimusten mukaan vähintään 1 000 tuntia. Yhteistyössä ensin myyntitaitoja hiomalla, innostamalla ja haastamalla, sitten aktiivisesti johtamalla, tavoitteita asettamalla, palkitsemalla ja systemaattisella seurannalla syntyy pitkäaikaisia tuloksia. Lisäksi meillä on taito viedä myynnin johtaminen pysyvästi käytäntöön kattavan seuranta- ja raportointityökalun avulla. 

Valmennuspalautteet

CASE: VBO MaRa-toimiala 1-3/2013:
Keskiostos kasvanut 8 %.
CASE: TOK:n MaRa-toimiala

Vuoden 2013 kahden ensimmäisen kuukauden jälkeen 16 toimipaikkaa on tavoitteessaan, eli keskiostoksen kasvu on 5 % tai enemmän, jopa 14 %.

Palautetta:
"Valmennuksessa meitä potkittiin "persuuksille" ja annettiin myös hyviä käytännön neuvoja suositteluun ja myyntityöhön. Meillä on nyt kunnon tsemppihenki päällä ja autamme toisiamme onnistumaan."
Mikaela Eklund, tarjoilija, Amarillo Porvoo

"Kiitos suorasta palautteesta ja myös tsemppi-ilmapiiristä. Haastaminen on erittäin tervetullutta, jotta pääsemme parempiin tuloksiin!"

"Valmennus oli hyvä, käytännönläheinen ja innostava."

"Todella hyvin osasitte porautua ongelmallisiin kohtiin ja aiheisiin, jota kautta pääsimme heti asiaan. Päivän anti oli todella runsas. Loistavia ajatuksia/sloganeita, jotka todella herättivät ja jäivät mieleen soimaan positiivisella tavalla muistuttamaan."

"Valmennus ylitti kyllä täysin odotukset. Valmentaja piti koulutettavat hyvin hereillä aktiivisilla tehtävillä. Loistava kokemus!"

Alkamisajankohta

Toteutetaan paikallisesti asiakkaan tarpeiden mukaan. Ota yhteyttä ja kysy lisää! 

Ilmoittautuminen

Valmennukseen ilmoittaudutaan yrityksen käytäntöjen mukaisesti Hertassa. 


Haluatko lisätietoja?

Tiina Savia
Kehityskonsultti
tiina.savia@sok.fi
+358 400 497821

Tieto ei kulu käytössä, vaan se rikastuu – muista siis haastaa sekä itsesi että työkaverisi!

Lisätietoa valmentajasta

Lisätietoa valmennuksista

Ilmoittautumisohje ja peruutusehdot

Tutustu Hertta-ilmoittautumisohjeeseen sekä hinta- ja peruutusehtoihin.

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Löydä vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Lue lisää

Toimialakohtaiset kehityspolut

Mikä on sinun seuraava askeleesi? Kurkkaa kehityspolut.

Lue lisää

Valmennuskumppanit

Jollaksen monipuoliset valmennuskumppanit palveluksessasi.

Lue lisää

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä