Jollas InstituuttiValmennukset > Digiviestijän jatkokoulutus

Digiviestijän jatkokoulutus

Kaipaatko jatkokoulutusta sosiaalisen median markkinoinnin kehittämiseen osallistuttuasi Jollaksen Digiviestijän valmennusohjelmaan? Tämä jatkokoulutus on suunnattu juuri sinulle!

Kenelle

S-ryhmän asiakkuuksien, markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille sekä yksiköiden sosiaalisen median vastaaville tai sisällöntuottajille. Koulutus on räätälöity heille, jotka ovat osallistuneet aiemmin Digiviestijän valmennusohjelmaan.

Tavoitteet ja hyödyt

Digiviestijän jatkokoulutus järjestetään yhteistyössä sisältömarkkinointiin ja sosiaaliseen mediaan erikoistuneen Somecon kanssa. Kehityt digiviestinnän yhä tehokkaammaksi käyttäjäksi koulutuksen edetessä ja saat otettua sosiaalisen median entistä vahvemmin haltuun ja osaksi yrityksesi markkinointia.

Sisältö

S-ryhmän Digiviestijän jatkokoulutus sisältää kaksi valmennuspäivää, joiden aikana syvennetään ymmärystä sosiaalisen median nykytilanteesta, ja käydään läpi S-ryhmän toimintatapoja ja prosesseja. Koulutuksessa työstetään sisältösuunnitelmia sisältömatriisin avulla ja kehitetään mittaamisen käytäntöjä ja luodaan mittaamisen malli. Toisena päivänä perehdytään työntekijälähettilyyteen S-ryhmässä ja sisäiseen viestintään Workplacessa, sekä käsitellään Twitterin ja LinkedIn-sivujen mahdollisuuksia yrityskäytössä. Koulutuksen sisältö on räätälöity yhdessä S-ryhmän asiantuntijoiden ja SOK Median kanssa.

Ennakkotehtävänä jokainen osallistuja kertoo niistä haasteista ja onnistumisista, joita sosiaalisen median saralla on kohdattu. Osallistujat myös toimittavat koulutuksen valmentajalle kolme hyvin toiminutta sisältöä. Koulutuksessa osallistujat saavat sisältöjen onnistumisesta asiantuntijan näkemyksen ja analyysin, ja voidaan oppia niin ryhmältä kuin saada ideoita omaan sisältötyöhön.

1. päivä

  • Ajankohtaiskatsaus - mitä uudistuksia sosiaalisessa mediassa on tapahtunut viime kuukausina (erityisesti Facebook ja Instagram)
  • S-ryhmän sosiaalisen median toimintatavat ja prosessit
  • Osallistujien kokemukset sosiaalisen median kehitystyöstä Digiviestijän valmennukseen 2017-2018 osallistumisen jälkeen ja toteutettujen sisältöjen analysointi
  • Sisältömatriisin avulla sisällöntuotannon suunnitelmallisuuden kehittäminen
  • Mittaamisen käytäntöjen kehittäminen ja mittaamisen mallin luominen

2. päivä

  • Työntekijälähettilyys ja maineenhallinta S-ryhmässä
  • Workplace sisäisenä sosiaalisen median kanavana S-ryhmässä
  • Twitterin mahdollisuudet yrityskäytössä ja mainonnan perusteet
  • LinkedIn-sivujen mahdollisuudet yrityskäytössä ja mainonnan perusteet

Alkamisajankohta

13.3.2019 (KUSOM0003W)

Valmennusjaksot

2 päivää:

13.-14.3.2019

Ilmoittautuminen

Valmennukseen ilmoittaudutaan yrityksen käytäntöjen mukaisesti Hertassa.

Lisätietoja

Valmennusohjelma toteutetaan yhteistyössä sosiaalisen median asiantuntijan, Somecon kanssa. Someco tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän sisältömarkkinoinnin strategista ymmärrystä ja sosiaalisen median osaamista. Someco tukee yrityksiä kehittämään sisältömarkkinoinnin prosessejaan, koska sosiaalisen median läsnäolon pitää olla lähtöisin yrityksen liiketoiminnallisista tavoitteista.

Someco logo


Haluatko lisätietoja?

Sari Tuura
Valmentaja, asiakkuuspäällikkö
sari.tuura@sok.fi
+358 45 275 6692

”Kyky on se mitä pystyt tekemään. Motivaatio määrää sen mitä teet. Asenne ratkaisee kuinka hyvin teet sen.”— Valmentaja Lou Holtz

Lisätietoa valmentajasta

Lisätietoa valmennuksista

Ilmoittautumisohje, hintatiedot, peruutusehdot

Tutustu Hertta-ilmoittautumisohjeeseen sekä hinta- ja peruutusehtoihin.

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Löydä vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Lue lisää

Toimialakohtaiset kehityspolut

Mikä on sinun seuraava askeleesi? Kurkkaa kehityspolut.

Lue lisää

Valmennuskumppanit

Jollaksen monipuoliset valmennuskumppanit palveluksessasi.

Lue lisää

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä