Jollas InstituuttiValmennukset > Digiviestijän jatkokoulutus - Uutuus!

Digiviestijän jatkokoulutus - Uutuus!

Kaipaatko jatkokoulutusta sosiaalisen median markkinoinnin kehittämiseen osallistuttuasi Jollaksen Digiviestijän valmennusohjelmaan vuoden 2017 aikana? Tämä jatkokoulutus on suunnattu juuri sinulle!

Kenelle

S-ryhmän asiakkuuksien, markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille sekä yksiköiden sosiaalisen median vastaaville tai sisällöntuottajille. Koulutus on räätälöity heille, jotka ovat osallistuneet Digiviestijän valmennusohjelmaan vuonna 2017.

Tavoitteet ja hyödyt

Digiviestijän jatkokoulutus järjestetään yhteistyössä sisältömarkkinointiin ja sosiaaliseen mediaan erikoistuneen Somecon kanssa. Kehityt digiviestinnän yhä tehokkaammaksi käyttäjäksi koulutuksen edetessä ja saat otettua sosiaalisen median entistä vahvemmin haltuun ja osaksi yrityksesi markkinointia.

Sisältö

S-ryhmän Digiviestijän jatkokoulutus sisältää yhden valmennuspäivän ja neljä valinnaista koulutuspäivää, joita voit valita yhden tai useampia koulutustarpeesi mukaisesti.

1. päivä

  • Ajankohtaiskatsaus - mitä uudistuksia sosiaalisessa mediassa on tapahtunut viime kuukausina (erityisesti Facebook ja Instagram)
  • SOK:n sosiaalisen median toimintatavat ja prosessit
  • Osallistujien kokemukset sosiaalisen median kehitystyöstä Digiviestijän valmennukseen 2017 osallistumisen jälkeen ja toteutettujen sisältöjen analysointi
  • Sisältömatriisin avulla sisällöntuotannon suunnitelmallisuuden kehittäminen
  • Mittaamisen käytäntöjen kehittäminen ja mittaamisen mallin luominen

Ennakkotehtävänä jokainen osallistuja kertoo niistä haasteista ja onnistumisista, joita sosiaalisen median saralla on kohdattu. Osallistujat myös toimittavat koulutuksen valmentajalle kolme hyvin toiminutta sisältöä. Koulutuksessa osallistujat saavat sisältöjen onnistumisesta asiantuntijan näkemyksen ja analyysin, ja voidaan oppia niin ryhmältä kuin saada ideoita omaan sisältötyöhön.

Työntekijälähettilyys ja LinkedIn
- Työntekijälähettilyys S-ryhmässä, maineenhallinta
- LinkedIn yrityskäyttö ja mainonta

Yrityksen sisäinen sosiaalinen media ja Twitter
- Yrityksen sisäinen sosiaalisen median hyödyntäminen
- Twitter yrityskäyttö ja mainonta

Visuaalisuus sosiaalisessa mediassa
- Visuaalisuus sosiaalisessa mediassa
- Kuvatuotannon työpaja

Video sosiaalisessa mediassa
- Video sosiaalisessa mediassa
- Videotuotannon työpaja

Alkamisajankohta

30.8.2018

Valmennusjaksot

30.8.2018 Yhteinen valmennuspäivä (KUSOM0701W)

Valinnaiset koulutuspäivät:
(voit valita yhden tai useamman)

6.9.2018 Työntekijälähettilyys ja LinkedIn (KUSOM0702W)
13.9.2018 Yrityksen sisäinen some ja Twitter (KUSOM0703W)
20.9.2018 Visuaalisuus somessa (KUSOM0704W)
27.9.2018 Video somessa (KUSOM0705W)

Ilmoittautuminen

Valmennukseen ilmoittaudutaan yrityksen käytäntöjen mukaisesti Hertassa.

Lisätietoja

Valmennusohjelma toteutetaan yhteistyössä sosiaalisen median asiantuntijan, Somecon kanssa. Someco tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän sisältömarkkinoinnin strategista ymmärrystä ja sosiaalisen median osaamista. Someco tukee yrityksiä kehittämään sisältömarkkinoinnin prosessejaan, koska sosiaalisen median läsnäolon pitää olla lähtöisin yrityksen liiketoiminnallisista tavoitteista.

Someco logo


Haluatko lisätietoja?

Sari Tuura
Valmentaja, asiakkuuspäällikkö
sari.tuura@sok.fi
+358 45 275 6692

”Kyky on se mitä pystyt tekemään. Motivaatio määrää sen mitä teet. Asenne ratkaisee kuinka hyvin teet sen.”— Valmentaja Lou Holtz

Lisätietoa valmentajasta

Lisätietoa valmennuksista

Ilmoittautumisohje, hintatiedot, peruutusehdot

Tutustu Hertta-ilmoittautumisohjeeseen sekä hinta- ja peruutusehtoihin.

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Löydä vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Lue lisää

Toimialakohtaiset kehityspolut

Mikä on sinun seuraava askeleesi? Kurkkaa kehityspolut.

Lue lisää

Valmennuskumppanit

Jollaksen monipuoliset valmennuskumppanit palveluksessasi.

Lue lisää

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä