Jollas InstituuttiValmennukset > Akatemia, Hyvästä parhaaksi myyjäksi -valmennusohjelma

Akatemia, Hyvästä parhaaksi myyjäksi -valmennusohjelma

Akatemia on S-ryhmän majoitus- ja ravitsemistoimialan valmennuskokonaisuus, joka tarjoaa koko henkilökunnalle aina johtoon asti työkaluja ja systematiikkaa omaan kasvuun sekä kehittymiseen. Lisäksi se toimii arvokkaana kollegoiden verkostona kokemusten ja käytäntöjen jakamiseksi. Akatemia laajentaa  asennepääomaa, kasvattaa ihmisiä, auttaa synnyttämään merkityskokemusta ja vahvistaa uutta kulttuuria. Ja kyllä! Haluamme nähdä Akatemian vaikutukset myynnin kehityksessä ja tuloksen tekemisessä. 

Teemana vuonna 2018 on ”Tahdolla, intohimolla ja taidolla tuloksiin”, mikä vaatii myös rohkeutta löytää omat vahvuudet oman itsensä kuin myös ihmisten johtajana. Valmennusohjelmia toteuttamassa meillä on parhaat mahdolliset kumppanit yhdessä Jollas Instituutin kanssa. Meillä on siis vahva usko siihen, että ihmiset kasvattavat bisnestä!

Kenelle

Valmennusohjelma on tarkoitettu kaikille hotelli- ja ravintola-kentän palvelu- ja vuoropäälliköille sekä myyntineuvottelijoille

Tavoitteet ja hyödyt

Hyvästä Parhaaksi Myyjäksi –valmennusohjelma on tarkoitettu mm. myyntineuvottelijoille sekä palvelu- ja vuoropäälliköille tavoitteenaan omassa työssä kehittyminen ja entistä paremmaksi asiakaspalvelijaksi / myyjäksi tuleminen. Valmennusohjelma vahvistaa oman ajattelun merkitystä ja ratkaisukeskeisyyttä arjen tekemisessä ja pyrkii tätä kautta motivoimaan osallistujia entistä rohkeampiin suorituksiin

Myynnillisyys juurtuu kulttuuriin vain kuljetun polun kautta mm. johtaminen > uudet toimintatavat > jalkauttaminen > harjoittelu > seuranta. Tunnistatko myynnin tilaisuudet ja reagoit niihin? 

Sisältö

Ohjelma rakentuu kahdesta webinaarista, sekä kahdesta valmennuspäivästä:

WEBINAARI:

  • Esimiehen ennakkotehtävät ennen valmennuspäiviä
  • Osallistujan ennakkotehtävät ennen valmennuspäiviä

VALMENNUSPÄIVÄT KEVÄÄLLÄ 2018 (2 päivää) 

  • Mitä on myynnillinen asiakaspalvelu?
  • Mitä tarpeita asiakkaalla on? Mitä asiakas odottaa meiltä?
  • Tulos syntyy tekemisen ja seurannan kautta
  • Myynnillisen asiakaspalvelun käytäntöön vienti valmentavalla otteella
  • Valmennuksen asiat käytäntöön arjen tuloksellisiksi teoiksi > toimintasuunnitelman työstäminen

WEBINAARI:

  • Esimiehen tehtävät valmennuspäivien jälkeen > tuloksellinen käytäntöön viennin varmistaminen
  • Osallistujan tehtävät valmennuspäivien jälkeen > tuloksellinen käytäntöön vienti

Alkamisajankohta

6.3.2018, Helsinki (AKAT1106)
8.3.2018, Helsinki (AKAT1107)
13.3.2018, Helsinki (AKAT1108)
19.3.2018, Helsinki (AKAT1109)
27.3.2018, Kuopio (AKAT1103)
23.4.2018, Tampere (AKAT1104)
23.4.2018, Vaasa (AKAT1110)

Valmennusjaksot

Helsinki (AKAT1106): 
6.-7.3.2018

Helsinki (AKAT1107): 
8.-9.3.2018

Helsinki (AKAT1108): 
13.-14.3.2018

Helsinki (AKAT1109): 
19.-20.3.2018

Kuopio (AKAT1103):
27.-28.3.2018

Tampere (AKAT1104):
23.-24.4.2018

Vaasa (AKAT1110):

23.-24.4.2018

Ilmoittautuminen

Valmennukseen ilmoittaudutaan yrityksen käytäntöjen mukaisesti Hertassa.

Lisätietoja

Valmennuksen vaikuttavuutta ajatellen, huomioithan, ettei samasta yksiköstä samaan valmennukseen osallistu esimies-alaissuhteessa olevia henkilöitä!


Haluatko lisätietoja?

Hanna Haapanen
Valmentaja, asiakkuuspäällikkö
hanna.haapanen@sok.fi
+358 10 76 82932

"It is not enough to stare up the steps - we must step up the stairs" (Vance Havner)

Lisätietoa valmentajasta

Lisätietoa valmennuksista

Ilmoittautumisohje, hintatiedot, peruutusehdot

Tutustu Hertta-ilmoittautumisohjeeseen sekä hinta- ja peruutusehtoihin.

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Löydä vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Lue lisää

Toimialakohtaiset kehityspolut

Mikä on sinun seuraava askeleesi? Kurkkaa kehityspolut.

Lue lisää

Valmennuskumppanit

Jollaksen monipuoliset valmennuskumppanit palveluksessasi.

Lue lisää

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä