Jollas InstituuttiValmennukset > Asiakaskokemuksen johtaminen ja palvelumuotoilu

Asiakaskokemuksen johtaminen ja palvelumuotoilu

Poikkeuksellinen palvelu jää mieleen. Se erottaa selkeästi parhaat hyvistä ja maksimoi asiakkaan saaman lisäarvon.

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu vaatii aikaa ja muutoksia yrityksen toimintatavoissa ja arjen käytännöissä. Onnistuessaan yritys voi kuitenkin saavuttaa ei-kopioitavaa, aitoa kilpailuetua, suosittelevat asiakkaat sekä tyytyväisemmän ja omistautuneemman henkilöstön. Menestyksen perusta on johtoryhmän ja koko organisaation sitoutuminen kulttuurin muutokseen, kun kukin oivaltaa, miten asiakaskokemus omassa roolissa lunastetaan ja mitä itse kultakin odotetaan.

Jollas yhdessä valmennuskumppaneidensa kanssa tarjoaa kattavat palvelut asiakaskokemuksen kehittämiseen: strategisten suuntaviivojen luomisesta toiminnan jalkauttamiseen ja asiakaskokemuksen mittaamiseen.

Tarvetta asiakaskokemuksen nostamiselle ja palvelumuotoilulle?

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

Lisätietoa valmennuksista

Ilmoittautumisohje, hintatiedot, peruutusehdot

Tutustu Hertta-ilmoittautumisohjeeseen sekä hinta- ja peruutusehtoihin.

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Löydä vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Lue lisää

Toimialakohtaiset kehityspolut

Mikä on sinun seuraava askeleesi? Kurkkaa kehityspolut.

Lue lisää

Valmennuskumppanit

Jollaksen monipuoliset valmennuskumppanit palveluksessasi.

Lue lisää

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä