OMISTAJIA HYÖDYTTÄVIÄ kohtaamisia Arinassa

”Hienosti on viime viikolla palkkoja suositeltu! Palkkasuosittelun kärkeä pitää Katja ja Tuija. Visa Debit/Credit -kortteja on myyty Limingantullissa yhteensä 30 kpl ja Sokoksella 33 kpl, mikä on Sokokselle hieno luku! S-Lainoissa Heidi etenee unelmatahtia. Tunkeissa Henriikka on aivan selkeästi päässyt tutuksi tunkin kanssa, hieno kehitys edellisestä viikosta.”

Näin alkaa palvelupäällikkö Marjo Ylikosken ja myyntialuevastaava Sarita Koivurannan sähköposti Arinan S-Pankin asiakaspalvelupisteiden myyjille. Syyskuussa Arinassa jatkui keväällä alkanut Jollaksen ja Sales Energyn toteuttama Myynti kasvuun -valmennus. Valmennuksessa valmentaja Tuuli Harju on motivoinut S-Pankin asiakaspalvelupisteissä myyntityötä tekeviä myyjiä tavoitteelliseen myyntityöhön ja yhdessä valmentajan kanssa on harjoiteltu käytännön myyntitaitoja aidoissa asiakaskohtaamisissa. Näitä kohtaamisia on nyt valmennuspäivän jälkeen uskallettu haalia rohkeasti lisää. Tuloksia on alkanut näkyä saman tien.

"Valmennus on antanut uskallusta tarjota ja myydä palveluitamme omistajille ottamalla heihin kontaktia mm. Prisman käytävillä ja kertomalla siitä, miten paljon he voivat hyötyä S-Pankin palveluista.  Valmennus sytytti myynti-innon ja myyntiluvut ovat tasaisesti nousseet nyt kaikilla", kertoo Marjo innostuneesti.

Arinassa ei tyydytä siihen, että ollaan jo hyviä, vaan tähdätään vielä parempaan!

Valmennukset ovat antaneet silmin nähden potkua myyntityöhön. Tuuli Harjun johdolla pohdittiin, miten myyjä saa S-Pankin hyötylaskurin avulla helposti kartoitettua asiakkaan tilanteen ja pystyy näin helpottamaan omaa myyntityötään. Lähivalmentamisella saadun uuden osaamisen, vinkkien, uskalluksen ja myynti-innostuksen kautta myynnin tekeminen ei ole enää muutaman henkilön varassa, vaan kaikki Arinan BOA-osaajat on saatu tekemään aktiivisesti myyntiä. 

"Meillä on tehty jo pitkään töitä hyötylaskurin, tuttavallisemmin tunkitusten parissa, mutta ero oli kyllä huomattavissa valmennuksen jälkeen. Nyt olemme taas viettäneet enemmän aikaa tunkittamassa ja olemme saaneet tarjottua yhä useammalle omistajallemme parhaat edut ja hyödyt. Hyötykartoitusten avulla saadaan omistaja ymmärtämään muun muassa kuinka paljon enemmän hänelle on hyötyä kun tilataan toisen pankin luottokortin tilalle meidän luottokorttimme, jonka käytöstä jopa maksetaan", Marjo kiteyttää. 

Sarita Koivuranta käy säännöllisesti havainnoimassa S-Pankin asiakaspalvelupisteiden toimintaa, seuraa myyntejä ja analysoi niitä palveluneuvojien kanssa. Valmennuksen opit on otettu jokapäiväiseen käyttöön, myyjiä tsempataan ja neuvotaan aktiiviseen myynnin tekemiseen ja hyvistä suorituksista palkitaan. Kesäkuun jälkeen kaikki Limingantullin ja Sokoksen asiakaspalvelupisteissä työskennelleet tienasivat S-Pankin palkkioina ”tienaa tonnin”!

"Tuuli Harju oli loistava valmentaja. Hän on sparrannut meitä vielä valmennuksen jälkeenkin. Suosittelen erittäin lämpimästi valmennusta. Tästä on ollut meille erittäin paljon hyötyä", kertoo Marjo tyytyväisenä. 

Myynti kasvuun -valmennukset saavat Arinassa jatkoa ensi vuonna KAI-koulutusten yhteydessä. Arinassa ei tyydytä siihen, että ollaan jo hyviä, vaan tähdätään vielä parempaan!

Tutustu Myynti kasvuun -valmennuksiin tarkemmin.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä Sari Tuuraan, sari.tuura@sok.fi 

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä