5 syytä miksi Digiviestijän valmennusohjelma on jokaisen somea työkseen käyttävän s-ryhmäläisen ehdoton valinta

Jollaksen ja Somecon yhdessä toteuttama, suosittu Digiviestijän valmennusohjelma sai juuri syksylle paljon toivotun lisäryhmän elokuussa alkavan valmennuksen täytyttyä. Mikä tässä somevalmennuksessa sitten on se juttu? Miksi se on jokaisen somea vähääkään työkseen käyttävän s-ryhmäläisen ehdoton valinta ja miksi se täyttyy kerta toisensa jälkeen?

  1. Somemarkkinoinnin perusteet haltuun
    Valmennuksessa aloitetaan perusteista: luodaan katsaus somemarkkinoinnin nykytilaan ja sisällöntuotannon suunnitelmallisuuteen. Vankka kivijalka on hyvän ja onnistuneen somemarkkinoinnin perusta, jonka päälle on huoletonta lähteä rakentamaan. Kokeneempienkaan ei kuitenkaan kannata hätääntyä - valmennuksen aikana somemarkkinointiin tullaan perehtymään myös kokeneemman tekijän näkökulmasta mm. Facebookin pikseliin, mainonnan optimointiin ja mittaamiseen syventyen. Lisäksi perusteiden kertaus tarjoaa oivan tilaisuuden oman osaamisen vahvistamiseen, sekä oman tekemisen nykytilan tarkasteluun asiantuntijoiden opastuksella. Jos kuitenkin tuntuu siltä, että homma on jo hyvin hallussa tai olet jo tämän valmennuksen ehtinyt suorittamaan, löytyy meiltä Digiviestijän jatkokoulutus kokeneemmille somekonkareille! 

  2. Tärkeää asiaa S-ryhmä some -yhdistelmästä
    Digiviestijän valmennusohjelman rakentamisessa näppejään on liottanut myös SOK MEDIA. Valmennuksen yksi tärkeistä sisältöosioista onkin nimenomaan sosiaalinen media S-ryhmässä ja kukapa tästä paremmin tietäisikään kuin oma väkemme!

  3. Valmentajina alan rautaiset asiantuntijat
    Jollaksen somevalmennukset toteutetaan yhteistyössä sosiaaliseen median asiantuntijan, Somecon kanssa. Sen lisäksi, että aiheet on räätälöity juuri S-ryhmälle, ovat ne varmasti tuoretta tietoa vakuuttavassa ja helposti ymmärrettävässä paketissa. Somecon valmentajat ovat alansa rautaisia ammattilaisia, joilla on vakuuttava kokemus somemarkkinoinnin kentältä - he tietävät mistä puhuvat.  

  4. Käytännönläheinen, ideoiva ja keskusteleva valmennustyyli
    Tässä valmennuksessa et istu passiivisena teorialöpinöitä kuunnellen: pääset upottamaan kätesi saveen ja testailemaan uusia oppeja ihan käytännössä, lisäksi läpi valmennuspäivien jatkuva keskustelu yhdessä osallistujien ja valmentajien kanssa on valmennuksen parasta antia. Päivien aikana opitaan muiden kokemuksista, verkostoidutaan kollegoiden kanssa ja heitellään ilmoille uusia ideoita ja oivalluksia, joista saa varmasti lisäpuhtia omaan ja koko tiimin työhön – ties vaikka täällä saisi alkunsa Hihna247 -formaatin kaltainen tuleva (palkittu) hitti! 

  5. Aidot ja opettavat esimerkit
    Valmennuksen aikana kuullaan paljon loistavia esimerkkejä somemarkkinoinnista, niin hyvässä kuin pahassa. Seassa on tietysti paljon klassikoiksikin nousseita tapauksia, mutta somen hermolla jatkuvasti elävät kouluttajat poimivat joukkoon jatkuvasti myös uusia, ajankohtaisia helmiä. Ja mikä parasta: esimerkkeihin on kerätty rutkasti materiaali S-ryhmästä! Ehkä mukaan on päässyt juuri teidän tiiminne toteuttama huippukampanja - eihän sitä voi koskaan tietää? 

Jos Digiviestijän valmennusohjelman sisältö kaikesta huolimatta tuntuu olevan jo tuttua kauraa, löytyy meiltä tarjontaa myös kokeneemmille somenikkareille: 




Kommentoi


Ota yhteyttä

Ota yhteyttä